קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות64
ציון בריאות0
מגזין

תענוג ריבס קל

תענוג ריבס קל
תענוג ריבס קל דורש בערך 2 שעות ו -10 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 31 קלוריות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 64. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לך ציפורן טחונה, סוכר, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה לא כל כך יוצא דופן. נסו ברי קל להתענג, מהיר וקל חמוציות כתום להתענג, ו קל ללכת לשום מקום ריברס ריבועים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים על להבה נמוכה כ 2 שעות או עד שהתערובת מסמיכה, תוך ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים לצנצנות. מקררים או מקפיאים במיכלים מכוסים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בלאטורה רוסו ספומנטה אדומה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%