קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

תערובת Jambalaya

תערובת Jambalaya
תערובת Jambalaya נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 121 קלוריות. לך לחנות ותביא פלפל, אבקת שום, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 40%. נסו תערובת תבלינים תוצרת בית, תערובת עוגה לבנה תוצרת בית, ו מערבבים ומתאימים טורטיות צמחוניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים; לאחסן במיכל אטום.
2
הערה: השתמשנו באורז המומר של דוד בן.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
Jambalaya: להביא Jambalaya
4
מערבבים, 3 כוסות מים, ו 1 (8-אונקיה) יכול רוטב עגבניות לרתיחה בתנור הולנדי. מערבבים בכוס 1 קצוץ עוף מבושל וכוס 1 קצוץ בשר חזיר מבושל או נקניק מעושן. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 עד 25 דקות או עד רייס מכרז.
מרכיבים שתצטרך
עוף מבושלעוף מבושל
נקניק מעושןנקניק מעושן
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
חזיר מבושלחזיר מבושל
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
הסר וזרוק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. תערובת אלברינו סנטיאגו רואיז עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת Santiago Ruiz Albarino
תערובת Santiago Ruiz Albarino
בהיר וצהוב בהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (ורבנה לימון, אניסיד) הערות מינרליות. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות של אבן רטובה על החיך לפני סיום ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים ריאס Baixas עושה את זה יין עם אופי ייחודי ייחודי.