קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות7
מגזין

תערובת חטיף חווה

תערובת חטיף חווה
מתכון החווה חטיף תערובת מוכן תוך 10 דקות בערך. והוא בהחלט מצוין מוצרי חלב חינם וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. אתה מקבל מתאבן שמגיש 16. מנה אחת מכילה 294 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 27 גרם שומן. גשו לסופר וקנו דגנים של קלוגס, לימון ופלפל, אם יש לכם רוטב ראנץ ' ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכונים דומים: תערובת רוטב ראנץ תוצרת בית, תערובת תיבול תוצרת בית (ללא חלב + Paleo), ו תערובת חטיף חווה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר זלטינגר Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.