קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות18
מגזין

תערובת תיבול איטלקית

תערובת תיבול איטלקית
צריך ללא גלוטן, ומרינדה ידידותית fodmap? תערובת תיבול איטלקי יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 12 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. לך לחנות ותביא פלפל, בזיליקום, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. וזה טוב. נסו תערובת תבלינים תוצרת בית, תערובת תיבול תוצרת בית (ללא חלב + Paleo), ו תיבול איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בזיליקום תהליך, אורגנו, פלפל אדום כתוש, ופלפלים שחורים במעבד מזון 1 דקה או עד שהתערובת היא אבקה דקה. לאחסן במיכל אטום בטמפרטורת החדר עד 4 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פלפל שחורפלפל שחור
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין