קושימומחה
מוכן ב76 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

תפוח אדמה מעושן

תפוח אדמה מעושן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תפוח אדמה מעושן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 4243 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 421 גר' של שומן. הכנת המנה לוקחת כ 76 שעות ו-45 דקות. אם יש לך עירית, מלח, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו סלט תפוחי אדמה מעושן, עוגות תפוחי אדמה עם סלמון מעושן, ו פורל מעושן וסלט תפוחי אדמה חדש (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחמאה מעושנת להשרות את שבבי אפלווד במים קרים במשך 5 עד 10 דקות. קו משטח הבישול של מחבת ברזל יצוק גדול עם רדיד אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את הפחם במחבת ולהגדיר על חום גבוה עד הגחלים הם לבנים חמים.
3
מניחים את החמאה חתוכה בשכבה זוגית בסט על קרח.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את המחבתות על המדף העליון של תנור קר. לאחר הגחלים הם לבנים, לנקז את שבבי אפלווד ולמקם שלושה רבעים מהם מעל הגחלים. להחזיר את מחבת ברזל יצוק למבער עד השבבים מתחילים לעשן.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את מחבת ברזל יצוק בתנור על המדף הנמוך ביותר, ככל האפשר מן החמאה, אשר צריך להישאר קר ככל האפשר במהלך תהליך העישון. תעשן את החמאה במשך 45 דקות, תבדוק את רמת העשן מדי פעם. ייתכן שיהיה צורך להוסיף עוד שבבי עץ. אתה יכול לצפות את החמאה כדי לרכך ואפילו להפריד סביב הקצוות של המחבת. כפי שהוא עושה זאת, אתה יכול לערבב אותו בחזרה עם מרית. לאחר 45 דקות, מערבבים את כל החמאה המעושנת יחד ולאחר מכן מעבירים אותה למיכל אטום או ואקום-חותם בשקית סו ויד. שמור במקרר במשך 2 עד 3 ימים. עבור קונפי תפוחי אדמה משיש מחממים התנור ל 135°.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את תפוחי האדמה unpeeled בתבנית אפייה עם 8 כוסות חמאה מעושנת, טימין, שום לכסות בנייר אלומיניום. צולים את תפוחי האדמה בתנור במשך 1 שעה ו -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהתנור לקרר את תפוחי האדמה לטמפרטורת החדר בחמאה. לאחר קרירות, מתח, שומר את החמאה. מקלפים את תפוחי האדמה עם סכין קילוף ומחזירים אותם לחמאה המתוחה, שומרים על טמפרטורת החדר עד שמוכנים לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
8
מחממים את ציר העוף במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
9
מסננים את תפוחי האדמה ולהוסיף אותם למחבת כדי להתחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את 2 כפות הנותרים חמאה מעושנת, זורק לזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
11
מסננים על מגבות נייר ועונה עם fleur de sel. עבור מוסלין תפוחי אדמה לקלף את תפוחי האדמה ולמקם אותם בסיר בינוני. מכסים במים קרים. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני ומבשלים 25 עד 30 דקות, עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
12
מסננים ועוברים דרך טחנת מזון לקערה גדולה.
13
מחממים את השמנת ואת החמאה החומה בסיר קטן. ממש לפני שהוא מתחיל להתבשל, לקפל אותו לתוך תפוחי האדמה עד בשילוב אבל עדיין רופף. עבודה במהירות, להעביר את התערובת דרך טמיס בסדר-mesh. תפוחי האדמה יהפכו דביקים אם הם קרים כאשר עברו דרך הטאמיס. מתבלים עם המלח והשמורה במקום חם, כגון ליד תנור חם או תנור. מחית עשוי להתבצע 1 שעה לפני הזמן. לחזיר-שאלוט קראמבל
מרכיבים שתצטרך
14
שלב את שומן חזיר הקרקע עם 1/2 כוס מים במחבת ישר בינוני ומבשלים מעל חום בינוני נמוך עד המים התאדו, 30 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
15
מסננים את מחצית שומן החזיר שניתנו וזורקים. לחזור לתנור ולהמשיך לפרוס את השומן עד חום זהוב, כ -10 דקות. מסננים, שמירה על מוצקים, לקרר את שומן חזיר צ ' יפס על מגבות נייר. לאחר התקרר, דק קוצצים את שומן החזיר.
מרכיבים שתצטרך
16
שלב את שמן קנולה וצלצלי במחבת ישר גדול ומטגנים על חום בינוני, ערבוב כל הזמן, עד שאלוט הם חום זהוב, 12 עד 15 דקות. השמן צריך להגיע 129°. מסננים את שאלוט ולנקז על מגבות נייר. לקרר את שאלוט לטמפרטורת החדר. לאחר התקררות, קוצצים את שאלוט לחתיכות קטנות ומערבבים לתוך שומן חזיר פריך. מתבלים במלח. עבור אבקת ויניגרט
מרכיבים שתצטרך
17
מניחים את טפיוקה maltodextrin במעבד מזון בהדרגה להוסיף את השמן. מערבבים את אבקת החומץ ומתבלים עם המלח. שמור במיכל אטום. עבור רוטב חמאה בקערה קטנה, לטאטא יחד את המיונז, חלב חמאה, עירית, ופלפל. מתבלים במלח. לסיום
מרכיבים שתצטרך
18
מניחים את mche בקערת ערבוב, מוסיפים את ההלבשה חלב חמאה, בעדינות לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
19
חותכים תבנית מלבנית (מדידה 2 1/2 אינץ 'על ידי 6 אינץ') מתוך פיסת אצטט.
20
מניחים את התבנית על צלחת, צינור 3 כפות של מוסלין תפוחי אדמה במרכז, להפיץ באופן שווה עם מרית אופסט או סכין. בזהירות לקלף את התבנית. סדר 20 תפוחי אדמה שיש על גבי מוסלין תפוחי אדמה. כף 1 כף כמהין שחור טחון ו 1 1/2 כפיות חזיר-שאלוט להתפורר על גבי תפוחי אדמה. לסיים עם 1 כפית ויניגרט אבקת 8 ענפים של mche לבוש.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקbaby mâche leavesbaby mâche leaves596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה חומהחמאה חומה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה קרה, חתוכה לקוביות (1 אינץ')חמאה קרה, חתוכה לקוביות (1 אינץ')2בצל צהוב בינוני, קצוץחמאה מעושנתחמאה מעושנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(יכול להיות או להרחיק)חבישת חלב-חמאהחבישת חלב-חמאה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)עירית פרוסה דקעירית פרוסה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לה ראטה פינגרלינג תפוחי אדמהלה ראטה פינגרלינג תפוחי אדמה8ריבס, קצוץ טרי או קפואfleur de selfleur de sel4(חוֹרֶף)אבקת חומץ מאלטאבקת חומץ מאלט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל צהוב בינוני, קצוץ3/4 פאונד שבבי אפלווד3/4 פאונד שבבי אפלווד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר חזיר-שאלוט קראמבלבשר חזיר-שאלוט קראמבל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שומן גב חזיר טחוןשומן גב חזיר טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוסלין תפוחי אדמהמוסלין תפוחי אדמה8ריבס, קצוץ טרי או קפואקונפי תפוחי אדמה שישקונפי תפוחי אדמה שיש1קילוגרם160 תפוחי אדמה משיש (אודות160 תפוחי אדמה משיש (אודות1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3שאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטפיוקה מלטודקסטריןטפיוקה מלטודקסטרין2sprigs2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכמהין שחור טחוןכמהין שחור טחון8(יכול להיות או להרחיק)ויניגרט אבקהויניגרט אבקה3ציפורןשום, מרוסק אבל כל הזמן שלםשום, מרוסק אבל כל הזמן שלם2בצל צהוב בינוני, קצוץלירה פחם (לא בריקטים)לירה פחם (לא בריקטים)