קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות68
מגזין

תפוח אדמה עדשים עם אורז לימון כוסברה

תפוח אדמה עדשים עם אורז לימון כוסברה
דאל תפוחי אדמה עדשים עם אורז לימון כוסברה דורש כ 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 210 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם כורכום הקרקע, חמאה, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: ירקות חורף קארי אדום עדשים עם אורז כרובית סיד כוסברה, אורז ועדשים עם תפוחי אדמה, ו סלט תפוחי אדמה עם לימון וכוסברה.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל; מטוגנים 3 דקות. מערבבים שום וג ' ינג ' ר; saut 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
3
מוסיפים מלח והבא 5 מרכיבים; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
4
מוסיפים מים, מגרדים מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה. מערבבים עגבניות, תפוחי אדמה ועדשים. מביאים לרתיחה; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד תערובת תפוחי אדמה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים פטרוזיליה וחומץ לתערובת תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
תפוח אדמהתפוח אדמה
6
מגישים מעל אורז לימון וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
לימוןלימון
אורזאורז

מרכיבים

21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראפיית תפוחי אדמה, קלופים וחותכים לחתיכות 1/2 אינץאפיית תפוחי אדמה, קלופים וחותכים לחתיכות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברה טחוןזרעי כוסברה טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה קלהחמאה קלה1(יכול להיות או להרחיק)לתיבול בשרלתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (על 1 קטן)בצל קצוץ (על 1 קטן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומות קטנות מיובשותעדשים אדומות קטנות מיובשות2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לימון-כוסברהאורז לימון-כוסברה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות, זרע וקצוץעגבניות, זרע וקצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן