קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

תפוח ג'ק איווה צלעות חזיר מדה מוין

תפוח ג'ק איווה צלעות חזיר מדה מוין
צלעות חזיר של אפל ג'ק איווה מדה מוין הן המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה כ 35 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 680 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח מתובל, תפוחים סבתא סמית, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מסיבת אפל! מהכספת-פודינג לחם Craisin תפוח עץ כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכונים דומים: סטייקים ממולאים איווה (צלעות חזיר), גבינה פלפל ג'ק מרק תפוחי אדמה - איווה ילדה אוכלת, ו צלעות חזיר צלויות עם אפרסקים של ג'ק דניאלס..

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים קמח עם מלח מתובל; צלעות פרווה באופן שווה עם תערובת ולנער עודף. מעל חום בינוני-גבוה, ממיסים חמאה במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מוסיפים צלעות, ומבשלים כ 5 דקות, מפנה פעם אחת, או עד פני השטח בשר הוא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
הסר צלעות מחבת ולהניח בצד על צלחת נפרדת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל, תפוחים, פטריות למחבת, בישול רק עד רך.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
תפוחתפוח
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים קורנית, מלח, פלפל וברנדי תפוחים; מערבבים כדי להתמזג. החזר צלעות למחבת ולהקיף בתערובת בצל. מעל חום בינוני, רתיחה חשופה, במשך כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברנדי תפוחיםברנדי תפוחים
פלפלפלפל
בצלבצל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מערבבים בשמנת ומבשלים עד שהרוטב מתעבה, בערך 10 דקות יותר. אל תתנו קרם לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
רוטברוטב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.