קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

תפוח שיבולת שועל פריך

תפוח שיבולת שועל פריך
תפוח שיבולת שועל פריך עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מנה אחת מכילה 259 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 5 . מתכון זה מ טעם הבית יש 5 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם יש לך מלח, חמאה, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 17%, וזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תפוח שיבולת שועל פריך, תפוח שיבולת שועל פריך, ו תפוח פריך מקרר שיבולת שועל.

הוראות

1
בקערה זורקים תפוחים עם סוכר ו 1/4 כפית קינמון.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
תפוחתפוח
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים ב -8 אינץ ' ללא שומן. כיכר מיקרוגל-בטוח צלחת.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מפזרים מים. בקערה אחרת שלבו את הקמח, הסוכר החום, המלח והקינמון שנותר; חותכים פנימה חמאה עד לקבלת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים מעל תפוחים. מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה במשך 7-9 דקות או עד שהתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפריך. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "