קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

10 דקות אורז מקסיקני זול

10 דקות אורז מקסיקני זול
10 דקות אורז מקסיקני זול יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 73 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות וקנו velveetaâ, אורז מיידי, טאקו bellâ® & סלסה עבה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, צמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. נסו קל 10 דקות אורז מקסיקני, קל 10 דקות אורז מקסיקני, ו 5 זוקיני גבינה דקה אורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים מרק משולב וסלסה לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז VELVEETA; מערבבים. כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
אורזאורז
3
הסר מהחום.
4
בואו לעמוד 5 דקות.
5
מערבבים עד VELVEETA נמס לחלוטין תערובת מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.