קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

4 ביולי בגריל סלמון * או עוף !*

4 ביולי בגריל סלמון * או עוף !*
מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 147 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. אם 30 סנט למנה נופל בתקציב שלך, 4th של יולי סלמון בגריל *או עוף!* עשוי להיות מצוין ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מתכון לנסות. 22 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם שיני שום, בצל, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מתכון עוף ברביקיו קל ל -4 ביולי, סלט עוף פקאן אפרסקים-יולי # ImprovChallenge, ו סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.