קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות96
ציון בריאות0
מגזין

Cardamom-עוגיות חמאה קצרות Semolina

Cardamom-עוגיות חמאה קצרות Semolina
עוגיות הל-סולת עוגיות חמאה עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מספק כ 96 מנות . מנה אחת מכילה 69 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו חמאה, קמח סולת, הל טחון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: פחמימות קלמנטינה Cardamom עוגיות חמאה, שוקולד טבל הל אורנג'Paleo עוגיות חמאה, ו וניל הל לחם שלג עוגיות סנדוויץ עם אספרסו קרם חמאה מילוי # fbcookieswap.

הוראות

1
לנפות יחד שני קמחים ו 2 כפיות הל בקערה גדולה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
באמצעות מיקסר, להכות את החמאה, 1 1/4 כוסות סוכר והמלח בקערה גדולה עד אור ורך. לגרד את הצדדים של הקערה, ואז להוסיף את החלמונים; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
מוסיפים את החומרים יבשים ומערבבים עד רק incorporated.
4
מערבבים במי הפרחים הכתומים.
מרכיבים שתצטרך
מי פרחים כתומיםמי פרחים כתומים
5
מחלקים את הבצק לשניים; מניחים כל מחצית על גיליון נייר שעווה. באמצעות נייר השעווה, מגלגלים כל פיסת בצק לתוך יומן 12 על 1 1/2 אינץ'. לעטוף בחוזקה להתקרר עד המשרד, לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
6
מחממים את התנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מערבבים את הסוכר 1/2 כוס הנותרים 1/4 כפית הל בקערה. חותכים יומן אחד של בצק לתוך סיבובים בעובי 1/4 אינץ ' (לשמור את היומן הנותר בקירור). לטבול את צמרות עיגול הבצק בסוכר הל ולסדר על סדינים אפייה ungreased; אופים עד חום זהוב, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
בצקבצק
סוכרסוכר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
קערהקערה
8
מניחים את העוגיות על מתלה תיל להתקרר. חזור עם הלוגריתם הנותרת של הבצק.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
9
צילום אמילי נתן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.