קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

Enchiladas צ'ילה ועוף ירוק של פרד

Enchiladas צ'ילה ועוף ירוק של פרד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילה הירוקה של פרד & אנצ' ילדות עוף. מנה אחת מכילה 674 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 35 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכון זה מ mexican.food.com יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא צ'ילי, כוסברה, מרק פטריות מוקרם, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בחצי & חצי קרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרם קוקוס עם חצי & חצי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף בצ' ילה הירוקה, אנצ'ילדות עוף בצ' ילה הירוקה, ו אנצ'ילדות עוף בצ' ילה הירוקה.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת לונגהורן או צ'דר בינוני, מגוררגבינת לונגהורן או צ'דר בינוני, מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2פחיותקרם של מרק פטריות (יכול להשתמש בגרסת שומן נמוכה יותר)קרם של מרק פטריות (יכול להשתמש בגרסת שומן נמוכה יותר)0(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו12largesטורטיות קמחטורטיות קמח2(חוֹרֶף)כוסברה טרייהכוסברה טרייה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, לחוץשום, לחוץ1פלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק1-2 כפות שמן זית כתית מעולהצ'ילי ירוק שלם, פרוס ברצועות דקותצ'ילי ירוק שלם, פרוס ברצועות דקות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת כבדה או חצי שמנתשמנת כבדה או חצי שמנת340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מונטריי ג'ק, לחתוך לרצועות 1/4 אינץ' לאורך לרצועותגבינת מונטריי ג'ק, לחתוך לרצועות 1/4 אינץ' לאורך לרצועות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל מגוררעוף מבושל מגורר5עגבניות, עור וקצוץ (אני לא מסיר את העור כאשר אין לי זמן)עגבניות, עור וקצוץ (אני לא מסיר את העור כאשר אין לי זמן)1( חצילים)בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Avinyo קאווה ברוט Reserva. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Avinyo Cava Brut Reserva
Avinyo Cava Brut Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס.