קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות26
מגזין

Jambalaya טורקיה ונקניק

Jambalaya טורקיה ונקניק
Jambalayan טורקיה ונקניק הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 52 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 710 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, פלפל, קורנית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו נקניק הודו Jambalaya, נקניק Jambalaya, ו נקניק Jambalaya (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת צלייה גדולה מאוד מדידה כ 21 על ידי 17 על ידי 7 אינץ ' עם ידיות משני הצדדים, לחמם את השמן מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים את הבצל, פלפלים, סלרי, שום, תמצית, מלח, פלפל, קאיין ועלי דפנה, ומבשלים, ערבוב, עד שהירקות רכים מאוד ומתחילים להפוך לזהב, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מוסיפים את הנקניקיות ומבשלים, ערבוב, עד שהם מתחילים חום מבחוץ, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
4
מוסיפים את רגלי טורקיה ובשר ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רגל תרנגול הודורגל תרנגול הודו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
5
מוסיפים את העגבניות והמיצים שלהם ומבשלים, ערבוב, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
6
מוסיפים את האורז ומערבבים היטב לשלב מעיל באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
7
מוסיפים את המים, מערבבים היטב כדי לשלב, ומביאים לרתיחה.להפחית את החום, לכסות בחוזקה, ומבשלים מבלי לערבב עד הנוזל נספג והאורז הוא רך, 35 עד 40 דקות, הוספת מים נוספים לפי הצורך אם הנוזל נספג כל לפני האורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
8
הסר מהחום ולתת לשבת במשך 15 דקות לפני ההגשה.
9
הסר את עלי המפרץ. מערבבים את הבצל הירוק והפטרוזיליה, ומגישים חם.מהות:.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
10
שלב את כל החומרים ביסודיות ולאחסן בצנצנת או מיכל אטום.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום קצוץשום קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קילבסה או 1 lb נקניק מבושל אחר, לחתוך לקטעים 6 עד 8 אינץקילבסה או 1 lb נקניק מבושל אחר, לחתוך לקטעים 6 עד 8 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו יבשיםעלי אורגנו יבשים3(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצות, והמיצים שלהםעגבניות קצוצות, והמיצים שלהם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טורקיה מבושלת קוביותטורקיה מבושלת קוביות2רגלי הודו מבושלותרגלי הודו מבושלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1⁄4 כוסות אורז לבן חיטה בינונית (על1⁄4 כוסות אורז לבן חיטה בינונית (על4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Granbazan Etiquetan Ambar Albarino. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
צבע זהוב חיוור, עם רפלקסים מבריקים של לימון לכיוון הקצה. מורכבות חוש הריח הגדולה, המשקפת בבירור את המאפיינים הזניים עם ניחוחות של פירות טריים זרע, אננס, תפוח ירוק, לימון ובננה. Mouthfilling עם חומציות פריך. טעם לוואי אלגנטי, מאוזן ונעים.