קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

Monkfish עטוף עלי בננה עם זנגביל, כוסברה, צ'ילה, וחלב קוקוס

Monkfish עטוף עלי בננה עם זנגביל, כוסברה, צ'ילה, וחלב קוקוס
דג הנזיר עטוף עלי בננה עם זנגביל, כוסברה, צ'ילה, וחלב קוקוס עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 568 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, דג-קוף, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו דגים עטופים עלי בננה עם צ'ילה ראג' ס וקרמה, בשר בקר ולחם תירס עטוף בעלים של בננה, ו אורז דביק ונקניק סיני עטוף בעלים של בננה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C/גז 8).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להפוך את עלי הבננה גמישים יותר, להחזיק במשך כמה שניות על להבת גז. השארת בצד את הדגים ומקלות עשב, להלום את שאר החומרים בעלי וטיח לעשות משחה עבה כף קצת על כל עלה בננה.
מרכיבים שתצטרך
עלי בננהעלי בננה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
3
מניחים את הדג על גבי ולאחר מכן כפית את שאר הדבק על החלק העליון. להביא את הצדדים פנימה spiking אותו עם sprig רוזמרין או עלה דפנה מקל כדי לאבטח אותו. זה ייראה יפה וזה טבעי, אבל אני כבר ידוע להשתמש ביתד בגדים או חוט להחזיק את כל זה ביחד. זה לא יהיה חותם מושלם אבל זה מאפשר לו לנשום ואדים, לתת את הטעמים להחדיר, כל כך אמיץ וטעים.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
רוזמריןרוזמרין
דגיםדגים
4
שים את החבילות על מגש ואופים במשך 15 דקות, ולאחר מכן להסיר מהתנור, ולאפשר לנוח במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אני מגיש את חבילות הפרט על צלחות ליד השולחן ולתת לחברים שלי לנתח אותם. כאשר נפתח, קיטור ריחני עולה ומריח נפלא.
6
מגישים עם אורז מבושל רגיל כדי לנגב את המיצים, זה כל מה שזה צריך להיות. סוף הסיפור, בוצע, מקסים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.