קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

Nacho Abuelitos גבינה בגריל

Nacho Abuelitos גבינה בגריל
נאצ'ו אבואליטוס טוסט גבינה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 81 גרם של שומן, וסך הכל 1074 קלוריות. אם יש לכם כוסברה, שמנת, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. 39 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכונים דומים: חלפיניו נאצ'ו וגבינה בגריל סלסה, צ'יזבורגר עם נאצ' ו בגריל., ו פיצה נאצ'ו בגריל.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת גדולה, מחממים את שמן הירקות ומחממים את הצ ' וריסו מעל חום בינוני עד מבושל דרך, כ 8 דקות. באמצעות כפית מחוררת, לגרוף את צ ' וריסו, ולעבור צלחת נייר מצופה מגבת. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
3
בין שתי חתיכות של לחם, שכבת הגבינה, צ ' וריסו, זיתים, jalapenos ולאחר מכן עוד שכבה של גבינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
צ ' וריסוצ ' וריסו
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
לחםלחם
4
מוסיפים קצת חמאה למחבת על אש בינונית-נמוכה, ומניחים את הכריך על המחבת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים עוד חמאה לחלק העליון של הלחם ומכסים עם קערת מתכת עד הזהב בצד החיצוני ודביק באמצע, 5 דקות לכל צד. פתח את הכריך והנח כמה צ ' יפס טורטייה בפנים, ואז לסגור שוב.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
חמאהחמאה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
חותכים לרבעים, מגישים עם צד של דבש צ 'יפוטלה קרם, ולהיות מוכנים לעולם לא לאכול נאצ' וס קונבנציונאלי שוב.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
דבשדבש
7
מערבבים את השמנת החמוצה, כוסברה, דבש, פלפל צ ' יפוטלה, מיץ ליים וקצת מלח ופלפל יחד, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
דבשדבש

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'יוואווה קרועהגבינת צ'יוואווה קרועה1פלפל צ'יפוטלה באדובו, טחוןפלפל צ'יפוטלה באדובו, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טחון צ'וריסו מקסיקני טריטחון צ'וריסו מקסיקני טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש או אגבהדבש או אגבה1ליים, מיץליים, מיץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל כשריםמלח ופלפל כשרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים, פרוסיםחלפיניו כבושים, פרוסים4(חוֹרֶף)חמאה מומלחת, מתרככתחמאה מומלחת, מתרככת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה בסגנון מסעדה, כגון צ' יפס טורטייה תירס חמורצ'יפס טורטייה בסגנון מסעדה, כגון צ' יפס טורטייה תירס חמור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות8פרוסותלחם לבן באיכות טובה, כגון ארנולד קאנטרי לבן פרוסלחם לבן באיכות טובה, כגון ארנולד קאנטרי לבן פרוס