קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

Pizzaiola - סטייק פלנק בסגנון Pinwheels

Pizzaiola - סטייק פלנק בסגנון Pinwheels
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Pizzaiola בסגנון סטייק Pinwheels. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 40 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 686 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. גשו לסופר וקנו שמן זית, רסק עגבניות בריכוז כפול, פלפל צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו פלנק סטייק גלגלי רוח, פלנק סטייק גלגלי רוח, ו פלנק סטייק גלגלי רוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור עם מדף קירור אפייה על המדף העליון של התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
2
מחממים מחבת מחבת מחבת או מחבת ברזל יצוק גדולה לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים את הפטרוזיליה ואת ארוגולה במעבד מזון ודופק לתערובת קצוצה דק.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
הכן את הסטייק על ידי חיתוך זה כמעט בחצי אופקית ולהפיץ אותו פתוח כמו ספר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
סטייק.סטייק.
5
מעל הבשר עם סלומי קצוץ והירוקים הקצוצים, ולאחר מכן להחזיר את קערת מעבד המזון (ללא שטיפה) לבסיס. למעלה שכבת הירוקים עם הגבינות, ואז בחוזקה לגלגל את הבשר לתוך יומן ארוך, דק ולקשור אותו עם חוט מטבח כדי לאבטח. מתבלים את הבשר במלח ופלפל וטפטוף בשמן זית כתית מעולה. מחממים את הבשר בכל רחבי במחבת המחבת החמה, 5 עד 6 דקות, ולאחר מכן להעביר את מדף חם אפייה לסיים לבשל את הסטייק בתנור, 10 עד 12 דקות יותר עבור בינוני נדיר בינוני עד בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירוקירוק
סטייק.סטייק.
בסיסבסיס
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
חוט מטבחחוט מטבח
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
קערהקערה
תנורתנור
6
בעוד הבשר מבשל, בסיר מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן זית כתית במיוחד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים 1/2 את השום, צ ' ילה, בצל, אורגנו וטחון במשך 2 דקות. מערבבים את רסק העגבניות במשך 30 שניות, ולאחר מכן מוסיפים את היין. מחית את העגבניות במעבד המזון ומוסיף לרוטב. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום להתבשל עד מעובה, 10 דקות יותר. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
רוטברוטב
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
8
ממיסים את החמאה על אש נמוכה בסיר קטן עם השום הנותר. טוסט הלחם ומברשת בנדיבות עם חמאת שום.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
לחםלחם
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
פורסים את הסטייק לגלגלים דקים, משליכים את החוט, ומסדרים את טוסט השום, ציפוי ברוטב ובזיליקום קרוע.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
10
מגישים סלט giardiniera כבוש קטן בצד ramekins, כקישוט.
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה או תרד תינוק, ארוזארוגולה או תרד תינוק, ארוז4ריבס, קצוץ טרי או קפואבזיליקום קצוץ או קרוע, לקישוטבזיליקום קצוץ או קרוע, לקישוט2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף איטלקיותעגבניות שזיף איטלקיות1קטןפלפל צ'ילה, זרע קצוץ דק, אופציונליפלפל צ'ילה, זרע קצוץ דק, אופציונלי11 קילו קישואים,אורגנו מיובש או מרז'ורם, דל 1/3 דקליםאורגנו מיובש או מרז'ורם, דל 1/3 דקלים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלעסטייק צלע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טרייםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים4ציפורןשום, פרוס דק או קצוץ דקשום, פרוס דק או קצוץ דק4פרוסותאיכות טובה לחם איטלקי או בסגנון כפריאיכות טובה לחם איטלקי או בסגנון כפרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, בתוספת קצת לטפטוףשמן זית כתית מעולה, בתוספת קצת לטפטוף3(חוֹרֶף)בצל מגורדבצל מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פקורינו גרוסהגבינת פקורינו גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרובולונה חריפהגבינת פרובולונה חריפה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן או אדום יבשיין לבן או אדום יבש113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלומי איטלקי חריף, כגון סלאמי קלבריזי, פרוס וקצוץ דקסלומי איטלקי חריף, כגון סלאמי קלבריזי, פרוס וקצוץ דק2(חוֹרֶף)רסק עגבניות מרוכז כפולרסק עגבניות מרוכז כפול4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט ירקות כבושים Giardiniera חם, לקישוט, אופציונליסלט ירקות כבושים Giardiniera חם, לקישוט, אופציונלי

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.