קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

Saag Paneer

Saag Paneer
ייתכן שסאג פאניר הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 112 גרם של שומן, וסך הכל 1146 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו זרעי שומר, זרעי כוסברה, צ'יילס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. וזה טוב. מתכונים דומים: saag paneer, איך לעשות saag paneer / saag s, Saag Paneer, ו Saag Paneer.

הוראות

1
להביא סיר גדול של מים לרתיחה, לזרוק את התרד ואת blanch במשך 1 דקה עד מאוד רך. לזרוק את התרד לתוך מסננת ולחץ בחוזקה עם החלק האחורי של כף כדי לחלץ כמה שיותר מים ככל האפשר, להפריש.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
תרדתרד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
2
מחממים את הגהי במחבת עמוקה מעל להבה בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
גיגי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את פניר קוביות ומטגנים במשך כמה דקות עד חום בהיר על כל הצדדים, בעדינות פונה כדי למנוע פירוק הקוביות.
מרכיבים שתצטרך
PaneerPaneer
4
הסר את הגבינה מהמחבת ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להחזיר את המחבת לחום ולטגן את הבצל, שום, וג ' ינג ' ר; לבשל ומערבבים במשך כ 5 דקות עד רך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מפזרים את התערובת עם אבקת קארי; להמשיך לערבב להתחתן עם הטעמים, על 1 דקה. מקפלים את התרד קצוץ ולתת הכל זריקה טובה. כבה את החום ומערבבים את חלב החמאה ויוגורט לתוך התרד לשלב. התערובת צריכה להיות שמנת ועבה במקצת. מקפלים בעדינות את קוביות הפניר המטוגנות, מתבלים במלח, לפי הטעם ומגישים עם אורז בסמטי מאודה ו / או לחם שטוח.
מרכיבים שתצטרך
אורז בסמטיאורז בסמטי
אבקת קאריאבקת קארי
חלב-חמאהחלב-חמאה
לחם שטוחלחם שטוח
תרדתרד
PaneerPaneer
יוגורטיוגורט
מלחמלח
7
שים את החמאה בסיר כבד על חום מתון, לסובב את הסיר סביב כדי להבטיח שהוא נמס לאט ולא לרחוש או חום. להגביר את החום ולהביא את החמאה לרתיחה. כאשר פני השטח מכוסים קצף, מערבבים בעדינות ולהפחית את החום להגדרה הנמוכה ביותר האפשרית. מבשלים בעדינות, חשוף, ללא הפרעה במשך 45 דקות, עד מוצקי החלב בתחתית המחבת הפכו חום זהוב והחמאה על גבי שקוף. מסננים את הגהי דרך מסננת מרופדת עם כמה שכבות של גזה. הגיי צריך להיות ברור לחלוטין ריח אגוזים; לשפוך לתוך צנצנת זכוכית חותם בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גיגי
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
מחבתמחבת
סירסיר
8
טוסט כל התבלינים (כוסברה, כמון, שומר, ציפורן, חרדל, הל ופלפלורנים) ואת צ ' ילי במחבת יבשה קטנה מעל חום בינוני-נמוך, רועד את המחבת לעתים קרובות כדי למנוע מהם לשרוף. טוסט במשך כמה דקות עד התבלינים ריח ריחני. במטחנת קפה נקייה, לטחון את התבלינים קלויים יחד לאבקה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
כוסברה.כוסברה.
הלהל
חרדלחרדל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציפורןציפורן
קפהקפה
שומרשומר
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הוסף את הכורכום ולתת לו עוד באז מהיר לשלב. השתמש תערובת התבלינים מיד, או לאחסן בצנצנת אטומה במשך זמן רב כמו 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
כורכוםכורכום

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד תינוק טרי, שטף וגבעולים גזוזתרד תינוק טרי, שטף וגבעולים גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(חוֹרֶף)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'11 קילו קישואים,פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי1(יכול להיות או להרחיק)לתיבול בשרלתיבול בשר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פניר בקוביותגבינת פניר בקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל2צ'ילי אדום מיובש, שבור לחתיכות, זרעים מושלכיםצ'ילי אדום מיובש, שבור לחתיכות, זרעים מושלכים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי הלזרעי הל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכוםכורכום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק