קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות33
מגזין

Saag גוש (תבשיל כבש הודי)

Saag גוש (תבשיל כבש הודי)
המתכון Saag גוש (תבשיל כבש הודי) יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 30 דקות. מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 427 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם שיני שום, חמאה, הל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו Saag Aloo - איך לעשות Saag Aloo-קארי הודי צפון, תרד הודי (Saag), ו Saag (תרד הודי) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים הווקאליים Alfaro Vineyard Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.