קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות5
מגזין

Sloppy Joes סנסציוני

Sloppy Joes סנסציוני
אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, סנסציוני סלופי ג'וז עשוי להיות מתכון אדיר ללא חלב לנסות. לארוחה זו יש 206 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. תמורת 84 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. זהו מתכון זול מאוד לחובבי האוכל האמריקאי. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם בצל, חרדל, מרק עגבניות מרוכז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 35% . הציון הזה גרוע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את Sloppy Chori-Joes (Chorizo Sloppy Joes) , Mushy Joes (Sloppy Joes Meatless Cousin) (Meatless Monday) ואת Mushy Joes (Sloppy Joes Meatless Cousin) (Meatless Monday) .

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את המרק, הקטשופ, הג'לי, הסוכר החום, החומץ, החרדל, המלח וזרעי הסלרי. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים ללא מכסה במשך 10 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
זרעי סלריזרעי סלרי
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ'רטו של Medici Ermete Lambrusco Reggiano עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-23 דולר לבקבוק.
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן בחיך.