קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

Snapper אדום האי

Snapper אדום האי
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? סנאפר אדום האי יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 269 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. אם יש לכם שיני שום, פלפלים, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, בצל אדום כבוש, ו דרום מערב רוטב צ'ילה אדום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.