קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

Swanson® שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו

Swanson® שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו
Swanson® שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו לוקח בערך 55 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 6 אנשים . חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -26 גרם חלבון , 6 גרם שומן , ובסך הכל 270 קלוריות . גשו לסופר וקנו כמון טחון, בצל, תירס גרעיני ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. 43 אוכלים וטבחים אוהבים את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה מושלם עבור הסופרבול . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 66% . שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו , שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו , וצ'ילי הודו, תירס ושעועית שחורה (וידאו) דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר 4 ליטר על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מרווה טרייה קצוצה או 1/2 כפית מרווה מיובשתמרווה טרייה קצוצה או 1/2 כפית מרווה מיובשת
ציוד שתשתמש בו
צנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועותצנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועות
2
מוסיפים את הודו, הבצל, אבקת הצ'ילי, הכמון, האורגנו, הפלפל השחור ואבקת השום. מבשלים עד שההודו שחום היטב, תוך ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
3/4 כוס שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות3/4 כוס שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובהפלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
כמוןכמון
צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'
3
מערבבים את המרק, הסלסה, הסוכר, השעועית והתירס בסיר ומחממים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה. מכסים ומבשלים 30 דקות או עד שהתערובת חמה ומבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
עלי נענע טריים שנקטפועלי נענע טריים שנקטפו
1 כפית תערובת רוטב רוטב סלט חמאה1 כפית תערובת רוטב רוטב סלט חמאה
ציוד שתשתמש בו
צנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועותצנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועות

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת4116 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף סוונסון® (רגיל, טבעי או אורגני מוסמך)מרק עוף סוונסון® (רגיל, טבעי או אורגני מוסמך)2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,עלי אורגנו יבשים, מרוסקיםעלי אורגנו יבשים, מרוסקים2606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקPace ® עבה & סלסה עבהPace ® עבה & סלסה עבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שיראז, שבלי, Malbec, Grenache, קאווה

צ'ילי הודו עובד ממש טוב עם קברנה סוביניון, שיראז ושאבלי. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות את בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון
בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון
צבע כהה, נופך. ניחוחות של טוסט כהה, עשן, ציפורן, מנטה, אוכמניות בר ושזיפים, עם רק נגיעה של אבקת קקאו כהה. החך כפרי נעים, אבל עם חך אמצע מלא וסיומת דובדבן כהה מתמשכת עם רק נגיעה של מינרליות. הפירות נלקחו בעיקר מכרם חוות סאג'מור ב-Columbia Valley AVA. התירוש נשאב במשך 8 ימים ונלחץ למיכל, שם הוא עבר תסיסה מאלו-לקטית. היין הותסס ליובש על 100% אלון אמריקאי והתיישן על 100% אלון צרפתי. זה היה 100% חבית התיישן במשך 8 חודשים. מוכן לשתייה כעת, ליין זה יש את המבנה להתיישן למשך 5 עד 10 שנים נוספות.