קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגס עם ביסקוויט ועוגת דובדבנים מיובשת

אגס עם ביסקוויט ועוגת דובדבנים מיובשת
מתכון אגס טיפה ביסקוויט וסנדלר דובדבן מיובש יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 655 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם קינמון טחון, ציפורן טחון, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: עוגת אוכמניות-טיפה ביסקוויט, עוגת אוכמניות-טיפה ביסקוויט, ו סוכריית אפרסקים עם קמח תירס - ביסקוויט.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400°f. Tosspears, דובדבנים, סוכר, קמח,מיץ לימון, קינמון, מלח, וציפורן בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
דובדבניםדובדבנים
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
העברה לתבנית אפייה 13x9".
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
1
לטאטא קמח,אפיה, מלח, ו 3/4 כוס סוכר mediumbowl. לשפשף בחמאה עם האצבעות שלך עד צורות ארוחה צרוד. בהדרגה לערבב במים 1/3 כוסות עד הבצק רטוב רך נוצר (fewlumps הם בסדר). טיפה גושים של בצק overfilling; מפזרים הנותרים 2 כפות סוכר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
אופים עד מילוי מבעבע העליון הואצבע חום מבושל דרך, 40-45minutes; בואו מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מגישים עם גלידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וון זכייה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.