קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגרולים טבעוניים מתוקים

אגרולים טבעוניים מתוקים
אגרולים טבעוניים מתוקים יכולים להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 235 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. זה יהיה להיט בחג האביב שלך. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם בננות, סוכר חום טבעוני, עטיפות גליל האביב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו {צ'ילי מתוק} גלילי אביב בטטה קלויים, בטטה, כרוב + גלילי אביב קינואה, ו גלילי אביב שנחאי עם רוטב צ'ילי מתוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.