קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אוצר טרופי סלסה מנגו על ידי עוללים של עלי באבא

אוצר טרופי סלסה מנגו על ידי עוללים של עלי באבא
מתכון טרופי אוצר סלסה מנגו על ידי עלי באבא של התינוק מוכן בערך 20 דקות וזה בהחלט מדהים צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 380 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. אם יש לך פלפל חלפיניו, פלפל, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה עובד טוב כמו מתאבן. מתכונים דומים: מחכים לפרות ים וסלסת מנגו טרופית {}, מרק טורטיה הודו {מפי תינוקות}, ו בלנדר בחורות חתימה מרגריטה ירוקה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה4(חוֹרֶף)כוסברה, קצוץכוסברה, קצוץ2(חוֹרֶף)קינמון (או לפי הטעם)קינמון (או לפי הטעם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)26-inchsטורטיות קמח (השתמשתי 6 אינץ')טורטיות קמח (השתמשתי 6 אינץ')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו, זרע & חתוך זעיר מאוד (או להתאים את הטעם)פלפל חלפיניו, זרע & חתוך זעיר מאוד (או להתאים את הטעם)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjicama, חתוך לקוביותjicama, חתוך לקוביות1ליים, מיץ שלליים, מיץ של2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו, חתוך לקוביותמנגו, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל כתום, חתוך לקוביותפלפל כתום, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקים טריים, קלופים ופרוסים (או להשתמש אפרסקים קפואים, מופשר)אפרסקים טריים, קלופים ופרוסים (או להשתמש אפרסקים קפואים, מופשר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני