קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז בר חג

אורז בר חג
אורז פראי החג הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני תוספת. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 43 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. גשו לסופר וקנו בצל, שמן זית, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 19%. ציון זה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: רוטב אורז פראי לחג, הודו בר עם אורז בר ומילוי דובדבנים, ו אורז בר ממולא בפטריות בר.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הבצל, הפלפל האדום והבצל הירוק בשמן עד שהם רכים. מערבבים את האורז מתערבב עם תוכן של מנות תיבול, מים, מרק קאיין. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות או עד שהאורז רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף