קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

אורז זעפרן ספרדי חריף

אורז זעפרן ספרדי חריף
אורז זעפרן ספרדי חריף עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 392 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו אורגנו, עגבניות שימורים, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. נסו עוף ואורז ספרדי עם קרם זעפרן, עוף בסגנון ספרדי עם אורז זעפרן (Arroz con Pollo), ו אורז ספרדי חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות וינה Herminia Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia Tempranillo
Vina Herminia Tempranillo
יין נקי ומובנה מאוד, המציג את הניואנסים של ההזדקנות שלה אלון אמריקאי חדש. פירות כהים אינטנסיביים עם ניחוחות של פירות בשלים שוש עם הערות וניל אופייני הזדקנות אלון אמריקאי. נדיב ומאוזן.