קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

אורז ספרדי נדוש

אורז ספרדי נדוש
אם אתה רוצה להוסיף עוד אירופה מתכונים לאוסף שלך, אורז ספרדי נדוש עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. למנה העיקרית הזו יש 548 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. אם יש לך פלפל, אבקת צ'ילי, תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכונים דומים: סיר איטי אורז מקסיקני (אורז ספרדי), סיר איטי אורז מקסיקני (אורז ספרדי), ו סיר אורז חומוס ואורז ספרדי.

הוראות

1
במחבת מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את העגבניות, התירס, המים והתבלינים; מערבבים היטב. מביאים לרתיחה; מבשלים 2 דקות. מערבבים אורז; מכסים ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מניחים לעמוד 5 דקות או עד שהאורז רך. מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

ספרדית עובדת ממש טוב עם טמפרניו, גרנאש ואלברינו. כשמשלבים יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סוסו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרניו לאדום. סנגר דה טורו טמפרנילו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
סנגר דה טורו טמפרנילו
סנגר דה טורו טמפרנילו
יין מלא אופי והוא גם חזק ואלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע של פירות בשלים מאוד, אלון וכמהין. הטאנינים שלו הם בעלי מבנה פירותי ובשרני המתפתח לנגיעות קטיפתיות של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך ההזדקנות.אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.