קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

אורז קוקוס תאילנדי

אורז קוקוס תאילנדי
אורז קוקוס תאילנדי דורש בערך 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 390 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. . אם יש לכם טעם ג'ינג'ר תאילנדי חדור מרק, בצל ירוק, קוקוסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 35%. נסו קארי אדום קוקוס תאילנדי צמחוני חריף עם אורז קוקוס-זעפרן, שיפודי עוף קוקוס תאילנדי עם אורז קוקוס, ו קערת אורז עוף בזיליקום תאילנדי עם אורז קוקוס לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המרק, חלב קוקוס, אורז ומלח, אם תרצה, בסיר 4 ליטר מעל חום בינוני לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מרקמרק
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להפחית את החום לנמוך. מכסים ומבשלים 15 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
בואו לעמוד במשך 10 דקות.
4
מפזרים את הקוקוס ואת הבצל הירוק, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
קוקוסקוקוס

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.