קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

אטופי שרימפס

אטופי שרימפס
שרימפס Etouffee יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מנה זו מכילה סביב 103 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 1155 קלוריות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו בזיליקום, טימין, אורז ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: שרימפס Etouffee, שרימפס Étouffée, ו שרימפס Etouffee.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1מעקבצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל חםאורז מבושל חם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגיםמלאי דגים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1שן שום, unpeeled ו לרבעיםשן שום, unpeeled ו לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דק מאודבצל ירוק קצוץ דק מאוד2(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחון (רצוי קאיין)פלפל אדום טחון (רצוי קאיין)1( חצילים)בצל, unpeeled ו לרבעיםבצל, unpeeled ו לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קליפות שרימפס, משרימפסקליפות שרימפס, משרימפס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופיםשרימפס, קלופים1(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום6(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מחולקת, לטעמךחמאה לא מלוחה, מחולקת, לטעמך7(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים11 קילו קישואים,1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.