קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות98
מגזין

אטריות בוטנים קארי אדום

אטריות בוטנים קארי אדום
אטריות בוטנים קארי אדום יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 26 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 559 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך בוטנים קלויים, נבטי שעועית מונג, מלח כשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: אטריות בוטנים קארי אדום, קארי שרימפס תאילנדי מתוק עם אטריות בוטנים, ו אטריות קארי דלעת-בוטנים עם חמישה תבלינים צרוב צדפות ושרימפס.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים והיקב Illahe Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.