קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות5
ציון בריאות51
מגזין

אטריות קארי עוף צפוניות

אטריות קארי עוף צפוניות
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף צפון עוף בקארי אטריות יכול להיות מתכון עצום לנסות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 93 גרם חלבון 105 גרם של שומן, וסך הכל 1387 קלוריות. 92 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם רוטב דגים, עוף, לימונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. נסו עוף תאילנדי וקארי אטריות, מרק עוף בקארי תאילנדי עם אטריות, ו עוף קוקוס קארי קערת אטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner

הודי ניתן לזווג עם רוזה נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sophora Sparkling rosé. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.