קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

אלסקה הליבוט קפרזה

אלסקה הליבוט קפרזה
Alaskan הליבוט קפרזה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1193 קלוריות, 87 גר' של חלבון, ו 77g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שיני שום, פטרוזיליה, גבינת מוצרלה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : לזניה הליבוט באלסקה, טאקו הליבוט אלסקה, ו הדרים הליבוט.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים מתלה תנור כ 5 אינץ ' ממקור החום. הכן תבנית אפייה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מסדרים הליבוט על תבנית אפייה מוכנה ואופים עד השחמה קלה, 4 עד 6 דקות. פליפ פילה, מתבלים במלח ופלפל שחור, וממשיכים לבשל עד שהבשר אטום, 1 עד 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
הליבוטהליבוט
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
למעלה כל פילה עם פרוסת גבינת מוצרלה, עלה בזיליקום, ופרוסת עגבניות, בהתאמה; לחזור על שכבות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
5
להחזיר הליבוט לתנור ואופים עד הגבינה מתחילה להמיס, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
לטאטא חומץ בלסמי ושמן זית יחד בקערה; בקרוב מעל מנות הליבוט.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
הליבוטהליבוט
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
7
מקשטים עם בזיליקום קצוץ כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)8largesעלי בזיליקום שלמיםעלי בזיליקום שלמים6(חוֹרֶף)חמאה או מרגרינה, מחולקיםחמאה או מרגרינה, מחולקים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניה, מבושלות ומנוקזותאטריות לזניה, מבושלות ומנוקזות1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה טרייה, פרוסהגבינת מוצרלה טרייה, פרוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוטפילה הליבוט680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייקים הליבוט, עצמות הוסרו וחותכים לקוביות אינץ 1סטייקים הליבוט, עצמות הוסרו וחותכים לקוביות אינץ 12376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרית גרוסהגבינה שוויצרית גרוסה8פרוסות1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.