קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות67
מגזין

אמנון צלוי עם סלסה עגבניות-Caper

אמנון צלוי עם סלסה עגבניות-Caper
אמנון צלוי עם סלסה עגבניות-Caper עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 35 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 223 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם משחת אנשובי, פילה אמנון, צלפים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית extravirgin אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Polenta Cake with Winter Fruit Compote כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 81% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: אמנון צלוי ברוטב צלי עגבניות, אמנון צלוי עם סלסה אפרסק צ'יפוטלה, ו סלסה עגבניות-Caper.

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
מערבבים את 6 החומרים הראשונים בקערה בינונית, ומערבבים 1 1/2 כפיות שמן, 1/8 כפית מלח, ו 1/8 כפית פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
דגים מברשת עם הנותרים 1 כף שמן; מפזרים הנותרים 1/8 כפית מלח הנותרים 1/8 כפית פלפל. מסדרים דגים בשכבה אחת על מחבת ג ' לי רול מצופה ספריי בישול. צלייה 4 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפלפלפל
ג ' ליג ' לי
דגיםדגים
גלולגלול
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קפוסלדו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.