קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

אנצ'ילדות בתנור קלות

אנצ'ילדות בתנור קלות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אנצ'ילדות תנור קל. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו סלסה, גבינת צ'דר, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. 58 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. נסו אנצ'ילדות קלות., אנצ'ילדות קלות., ו אנצ'ילדות קלות. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 ° F. במחבת 10 אינץ', לבשל בשר מעל חום בינוני גבוה 5 עד 7 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מבושל היטב; לנקז. מערבבים בחלב 1/2 כוס, מים חמים ותוכן של אורז מבושל ורוטב לערבב שקיות (מתוך קופסת המבורגר הלפר).
מרכיבים שתצטרך
המבורגר הלפרהמבורגר הלפר
תערובת רוטבתערובת רוטב
מיםמים
בקרבקר
חלבחלב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
2
חום לרתיחה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום; לכסות ומבשלים כ 15 דקות, ערבוב מדי פעם, עד האורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
כפית 2/3 תערובת בשר כוס על כל טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
בקרבקר
4
מגלגלים את טורטיות; למקם את הצדדים התפר למטה widthwise ב ungreased 13x9-inch (3-quart) זכוכית אפייה צלחת.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
5
מורחים עם סלסה; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
סלסהסלסה
6
אופים חשפו 15 עד 20 דקות או עד חם. ב 1 כוס כוס מדידה כוס, מערבבים 3 כפות חלב ותכולת שקית תערובת ציפוי (מתוך תיבת עוזר המבורגר) 30 שניות; לטפטף מעל אנצ ' ילדה.
מרכיבים שתצטרך
המבורגר הלפרהמבורגר הלפר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקבי עמק וילאמט Rosé אשכול שלם של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.