קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

אנצ'ילדות עוף מוקרם

אנצ'ילדות עוף מוקרם
אנצ'ילדות עוף מוקרם יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 3225 קלוריות, 110 גרם חלבון ו 106 גרם שומן. אם יש לכם פלפל, צ'ילי, גבינת מונטריג' ק/קולבי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. . זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. נסו אנצ'ילדות עוף מוקרם, אנצ'ילדות עוף מוקרם, ו אנצ'ילדה אדומה עם עוף מוקרם (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקבי עמק וילאמט Rosé אשכול שלם של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.