קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות37
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

אסיאתי סלט פסטה

אסיאתי סלט פסטה
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מהצד מתכונים, אז תן אסיאתי סלט פסטה לנסות. מנה אחת מכילה 233 קלוריות, 10 גר' של חלבון, ו - 6 גר' של שומן. זה מתכון טבעוני משמש 6 . ו-3 היה אומר את זה במקום. אם יש לך מזוקק, השמנת, הפלפל, ועוד כמה מרכיבים על ידו, אתה יכול לעשות את זה. מתוך הכנה צלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה ראוי spoonacular ציון של 55%. ציון זה טוב. דומה מתכונים כוללים אסיאתי סלט פסטה, אטריות אסיאניות סלט, ו - אסיאתי סלט פסטה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin בלאן, גוורצטרמינר, ריזלינג ו. את היין הטוב ביותר עבור אוכל אסיאתי תלוי את המטבח ואת המנה - כמובן - אבל אלה חומצי לבנים זוג עם מספר רב של ארוחות מסורתיות, חריף או לא. אתה יכול לנסות הנחל יבש כרם יבש Chenin Blanc, יין. ביקורות די אוהב את זה, עם 5 מתוך 5 כוכבים דירוג ומחיר של כ-15 דולרים לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!