קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

אסיה פריך כנפיים עוף + מתובל רוטב צ'ילי מתוק מתכון

אסיה פריך כנפיים עוף + מתובל רוטב צ'ילי מתוק מתכון
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו מלח, רוטב סויה, חומץ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב שמן זרעי ענבים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קינואה שזיפים כקינוח. נסו מתכון Crockpot כנפי עוף מתובלות ומתוקות, כנפי עוף אסייתיות פריכות עם רוטב ג'ינג'ר-ליים טבילה, ו קריספי אפוי בוטנים מתוקים כנפי עוף צ'ילי (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז או קמח לכל מטרהקמח אורז או קמח לכל מטרה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)על כנפי עוף, לחתוך במפרקיםעל כנפי עוף, לחתוך במפרקים2שיני שום, כתוש או טחון דקשיני שום, כתוש או טחון דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאודות זרעי ענבים / בוטנים / שמן צמחי לטיגוןאודות זרעי ענבים / בוטנים / שמן צמחי לטיגון4ריבס, קצוץ טרי או קפואהרבה פלפל שחור טחון טרי לפי הטעםהרבה פלפל שחור טחון טרי לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס או תפוחי אדמהעמילן תירס או תפוחי אדמה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים או רוטב סויהרוטב דגים או רוטב סויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב שום צ'ילי, רוטב טבסקו, או רוטב סרירצ' ה. או על 2 צ'ילי תאילנדי טחון דקרוטב שום צ'ילי, רוטב טבסקו, או רוטב סרירצ' ה. או על 2 צ'ילי תאילנדי טחון דק3(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.