קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

אפונים עם עיניים שחורות עם רוטב פלפל חריף

אפונים עם עיניים שחורות עם רוטב פלפל חריף
גשו לסופר וקנו חומץ תפוחים, מלח ים גס, קאיין, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו אפונים עם עיניים שחורות עם רוטב חריף, למזל השנה החדשה: אפונה שחורה עם רוטב חריף {Akara}, ו אפונה שחורה עם רוטב טבילת דבש-Sriracha (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את העורות מן השעועית על ידי הוספת אותם לקערה גדולה, מילוי הקערה עם מים, להסעיר את השעועית, ודיג את הקליפות שצפות למעלה עם מסננת רשת דקה. לשטוף שעועית היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
* במעבד מזון מצויד להב מתכת, לשלב את השעועית, בצל, בוטנים, טימין, קאיין, חומץ, מים, מלח ודופק עד חלקה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה לקערה בינונית, כיסוי, ומקרר במשך 1 שעה.
4
* מחממים התנור ל 200° F.
5
הסר את הבלילה מהמקרר, להוסיף את פלפל וקמח תירס, והכה עם כף עץ במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
* בסיר בגודל בינוני על חום גבוה, לחמם את שמן הקוקוס עד חם אבל לא מעשן, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
* מנמיכים את השמן בינוני גבוה, בקבוצות של 5, כפית את הבלילה לתוך השמן, 1 כף בכל פעם. מטגנים, ערבוב סביב, עד חום זהוב, על 2 דקות. במידת הצורך, להתאים את הטמפרטורה כדי להבטיח כי fritters לא לבשל מהר מדי.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר את הטיגון לצלחת מרופדת בנייר מגבת ולאפשר להם לנקז.
9
מעבירים את fritters מנוקז לתבנית ומניחים בתנור כדי להתחמם.
10
מגישים חם עם רוטב פלפל חריף.
מרכיבים שתצטרך
11
Black-Eyed Peas
מרכיבים שתצטרך
12
אפריקני במקור, שחור עיניים אפונה הם אחד הסיכות הבולטות ביותר של בישול אפרו אמריקאי. הם נוטים לבשל במהירות, אבל אם הם ישנים, זה עלול לקחת יותר זמן כדי להכין אותם. בעוד שימורי שחור עיניים אפונה זמינים, אני תמיד עושה את שלי מאפס. בתורה הדרומית אפונים שחורות עיניים נחשבים להביא מזל טוב כאשר נאכל בכמויות גדולות ביום השנה החדשה. אז המשפחה שלי מבשלת אותם לאט בסיר חרס כל 3 בדצמבר
מרכיבים שתצטרך
13
ממטבח נשמה טבעוני: מטבח אפרו-אמריקאי טרי, בריא ויצירתי על ידי בראיינט טרי. זכויות יוצרים © 2009 על ידי בראיינט טרי. Published by Da Capo Press, a member of the Perseus Books Group. הודפס מחדש על ידי רשות.