קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

אפרסמון סלט פירות רימונים

אפרסמון סלט פירות רימונים
סלט פירות רימון אפרסמון יכול להיות רק ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 56 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ מתכונים פשוט יש 644 אוהדים. הרבה אנשים באמת אהבו את המתאבן הזה. אם יש לכם מנטה, זרעי רימון, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט רימון אפרסמון, אפרסמון, סלט רימונים וריקוטה, ו סלט אפרסמון פויו עם ארוגולה ורימון.

הוראות

1
בעדינות לזרוק את כל המרכיבים יחד.
2
שומר לפחות כמה ימים במקרר, אבל הכי נאכל באותו יום זה נעשה.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט פירות עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.