קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

אפרסמונים עם יוגורט ופיסטוקים יווניים

אפרסמונים עם יוגורט ופיסטוקים יווניים
המתכון אפרסמונים עם יוגורט יווני פיסטוקים יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 117 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אפרסמונים hachiya, דבש תלתן, מלח ים קשקשי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. נסו אפרסמונים קלויים עם יוגורט יווני ופיסטוקים, משמש עם יוגורט יווני ופיסטוקים, ו חם בלסמי & קלוי ענבים אטריות מלפפון עם אפרסמונים קלויים, קממבר ופיסטוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחלקים יוגורט בין צלחות או קערות.למעלה עם אפרסמונים ופיסטוקים, drizzlewith דבש, ומפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
אפרסמוןאפרסמון
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.