קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

אפרסק משמש-עוגת פירות

אפרסק משמש-עוגת פירות
זה עובד היטב כמו קינוח במחיר סביר מאוד. אם יש לך קליפת תפוז, מגורי משמש, אבקת סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סנדלר משמש, סנדלר משמש, ו סנדלר משמש.

הוראות

1
בקערה גדולה, עם מרית גמישה, לשלב סוכר, מייס, תמצית שקדים, קליפת תפוז.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים משמשים ומערבבים. לגרד תערובת לתוך תבשיל רדוד 1 1/2-2 ליטר חמאה ורמת התפשטות.
מרכיבים שתצטרך
3
עם ידיים מקורנות קלות, לקרוע גושים (3-עד 4-גודל כף) של קרום עוגת פטי לטפוח לתוך עוגות בעובי 1/4 אינץ'; להניח אותם בצורת על פירות, מכסה באופן שווה למדי (כמה פערים הם בסדר). כאשר כל הבצק נמצא במקום, לחץ בעדינות כדי להצטרף לחלקים.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים סנדלר בתנור רגיל או הסעה 375 (אם משתמשים 1 1/2-qt. תבשיל, להגדיר על גיליון גדול של נייר במקרה תערובת שחין מעל) עד פירות מבעבע וקרום הוא השחמה היטב, 50 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו לעמוד לפחות 10 דקות או עד מגניב. לגרוף פירות וקרום לקערות, הוספת סוכר יותר לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
6
פשטידת בצק. במעבד מזון או קערה, לשלב 1 כוס קמח לכל מטרה; 6 כפות חמאה לחתוך לפרוסות דקות; 1/4 כוס גבינת שמנת (2 עוז.), לחתוך לחתיכות קטנות; 1/2 כפית קליפת תפוז מגוררת; ו 1/4 כפית מייס קרקע. להסתחרר או לשפשף עם האצבעות שלך עד תערובת יוצרת פירורים בסדר.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 1 חלמון ביצה גדול ומערבבים או מערבבים עד שהבצק מחזיק יחד. תלחץ על הכדור.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וון זכייה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.