קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

ארוחת ערב Party Panko Dijon סלמון

ארוחת ערב Party Panko Dijon סלמון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב Party Panko Dijon סלמון. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 277 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם חמאה, חרדל דיז'ון, שמיר עשב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה די טוב. מתכונים דומים: דג'ון וסלמון מצופה בפנקו, ארוחת ערב מסיבת סלמון, ו ארוחת ערב Party Series-Part 3: Herb Basted Salmon.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Aubert לורן ויניארד עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 139 דולר לבקבוק.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.