קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות69
מגזין

ארוחת ערב בשר בקר וכרוב סוססי

ארוחת ערב בשר בקר וכרוב סוססי
ארוחת ערב עם בשר בקר וכרוב בשרנית עשויה להיות בדיוק המתאבנים שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 166 קלוריות, 6 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן. תמורת 83 סנט למנה, מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך פטריות, פלפל, אורז חום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-40 דקות. מתכון זה אהוב על 16 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית. עם ציון של 96%, המנה הזו אדירה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ארוחת ערב קורנדביף וכרוב, ארוחת ערב קורנדביף וכרוב, וארוחת ערב קורנדביף וכרוב בבישול איטי.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים את בשר הבקר, הבצל והפטריות על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את שאר החומרים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהכרוב והאורז רכים.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Gramona La Cuvee Cava עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
גרמונה לה קובה קאווה
גרמונה לה קובה קאווה
צבע צהוב קש. עוצמה והגדרה טובה על האף עם ניחוחות פרי האבן של אפרסק, שסק, תפוח ואגס. רמז לימון של קליפת לימון מספק רעננות. תווים חמאתיים ומגע עדין של מינים ודבש. היין אדיב בכניסה, בעל גוף בינוני בחך, עם משקל טוב של פרי ומוס פריך משולב היטב. סיומת מרעננת וחומציות מתמשכת. ניתן ליהנות מהיין הזה לאורך כל הארוחה, מה'אפריטיף' ועד ל'דיגסטיף'. גסטרונומי ורב-תכליתי. תערובת: 70% Xarel.lo, 30% Macabeo