קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

ארוחת ערב עמוסה

ארוחת ערב עמוסה
זקוקים לארוחה ללא חלב? ארוחת ערב עמוסה יכולה להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-6 ומחירו 64 סנט למנה מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 4 גרם חלבון, 1 גרם שומן ובסך הכל 120 קלוריות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו מקרוני מרפק, אבקת צ'ילי, פלפל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 77%. עוגת יום עמוס, סלט יום עמוס וקציצות יום עמוס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
מקרונים לא חתוכיםמקרונים לא חתוכים
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל
2
מוסיפים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה על אש בינונית; מנמיכים את האש ומבשלים בעדינות, מכוסה, במשך 30 דקות.
3
מוסיפים מים אם רוצים תבשיל דק יותר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמנת, מוקצפת1/2 כוס שמנת, מוקצפת
תבשילתבשיל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-34 דולר.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.