קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

ארוחת ערב תפוחי אדמה צלע חזיר

ארוחת ערב תפוחי אדמה צלע חזיר
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? ארוחת תפוחי אדמה של צלעות חזיר יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 771 קלוריות, 60 גרם חלבון, ו 41 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. לכו לחנות ואספו מלח מתובל, פלפל, תפוחי אדמה חומים חשיש ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו -25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 70%, וזה די טוב. מתכונים דומים: ארוחת צלע חזיר, ארוחת צלע חזיר לשניים, ו ארוחת צלע חזיר.

הוראות

1
במחבת גדולה, צלעות חומות בשמן משני הצדדים; מניחים בצד. בקערה גדולה, לשלב את תפוחי האדמה, 1 כוס גבינה, מרק, חלב, שמנת חמוצה, מלח מתובל ופלפל. מערבבים פנימה מחצית מהבצל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תפוח אדמהתפוח אדמה
גבינהגבינה
בצלבצל
חלבחלב
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מעבירים ל -5 קו-טי משומן. סיר איטי; למעלה עם צלעות חזיר. מכסים ומבשלים על נמוך 5-6 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מפזרים את יתרת הגבינה והבצל. מכסים ומבשלים עוד 15 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצלבצל

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. הספסל סונומה קוסט פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.