קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

ארנב וביסקוויטים מבושלים

ארנב וביסקוויטים מבושלים
ארנב מבושל ועוגיות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 108 גרם חלבון 52 גרם של שומן, וסך הכל 1467 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר, מלח, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, נסו ארנב מבושל, ארנב במרינדה ומבושל, ו ארנב מבושל סטאוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את החמאה, הסוכר, אבקת אפייה ומלח במערבל דוכן חשמלי. השתמש מצורף ההנעה ומערבבים עד החמאה היא גודל אפונה. לאחר מכן, להוסיף את הקמח, טרגון ופלפל. לאחר מכן, להוסיף את חלב החמאה וביצים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
טרגוןטרגון
חמאהחמאה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
2
מערבבים עד incorporated.
3
עבור הארנב: מחממים התנור ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
ארנב שלםארנב שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
חותכים את הארנב לשמונים (לשמור את העצמות ואת trimmings הנוסף כדי לחזק את המניה). לדלות את החלקים בקמח ומפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ארנב שלםארנב שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלאימלאי
5
במחבת גדולה או קטנה rondeau, מחממים את שמן הזית. לצרוב את הארנב על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ארנב שלםארנב שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר כאשר חום זהוב, 3 עד 4 דקות ושמורה. לזרוק את השמן ולהפוך את החום עד בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
7
תטגן את השאלוט עד לבלונד, בין 4 ל-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
8
מוסיפים את הגזרים, רוזמרין, שום האביב, קמצוץ של פלפל אדום מרוסק וקורט של מלח.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
שוםשום
מלחמלח
9
לטגן עד רך, 3 עד 5 דקות.
10
מוסיפים את הארנב, מאפשרים לבשל במשך 2 דקות. לאחר מכן, להוסיף את המניה החמה, יין לבן מורל, ולהביא את הנוזל לרתיחה. מבשלים במשך כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
פטריות מורלפטריות מורל
ארנב שלםארנב שלם
מלאימלאי
11
למעלה עם תערובת הביסקוויט בגושים קטנים. ואז להוסיף אפונה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
אפונהאפונה
12
אופים עד הביסקוויטים זהובים, המילוי מבעבע והארנב רך, 30 עד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ארנב שלםארנב שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
למעלה עם טרגון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון

מרכיבים

10גזר גמדי, חצויגזר גמדי, חצוי306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה קרה בקוביות קטנותחמאה קרה בקוביות קטנות2666 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף, חםציר עוף, חם6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרייהאפונה טרייה2sprigsטרגון טרי, עלים קצוציםטרגון טרי, עלים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי טרגון טריים, קצוציםעלי טרגון טריים, קצוצים1עץשום אביבשום אביב8morels( או פטריות עונתיות אחרות), לרבעיםmorels( או פטריות עונתיות אחרות), לרבעים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2קילוגרםארנבות שלמות כל אחד)ארנבות שלמות כל אחד)2ענפים גדוליםצווארי עוףצווארי עוף1(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2שאלוט, חתוך לקוביות בינוניותשאלוט, חתוך לקוביות בינוניות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה