קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בוריטו טונה עם סלסה טרייה ומטבל שעועית שחורה

בוריטו טונה עם סלסה טרייה ומטבל שעועית שחורה
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? בוריטו טונה עם סלסאן טרי ומטבל שעועית שחורה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 696 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו פפאיה, לימון, שן שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו בוריטו ארוחת בוקר שעועית שחורה עם בננות וסלסה מנגו, תירס טרי וסלסה שעועית שחורה, ו קציצות שעועית שחורה עם סלסה טרייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים טונה, ווסאבי, כוסברה ומלח. מחלקים את התערובת לתוך 8 ולהתגלגל לחתיכות 7 אינץ ' ארוך. מגלגלים בחוזקה את הטונה לתוך הטורטיות ומברישים את הקצוות עם חלמון הביצה.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
זנים של פטריותזנים של פטריות
ווסאביווסאבי
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
(צינור גדול)(צינור גדול)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
2
לגלגל את הבוריטו בניילון נצמד ולאטום את הקצוות. צמרמורת לפחות 1 שעה לפני הטיגון. צ ' יפס עמוק במשך 5 דקות ב 350 מעלות, לחתוך ולהגיש.נסה את מתכונים אלה טונה על מזון רפובליקה:מלח בגריל ופלפל טונה מתכון אפריקאי אדובו-שפשף מתכון טונה בקארי מתכון טרטר טונה
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. The Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder נאפה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
דובדבן שחור, תבלינים, עשיר