קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

בייגלה פיצה

בייגלה פיצה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בייגלה פיצה. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 411 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכון זה מ rachaelray.com יש 20 אוהדים. אם יש לכם עלי בזיליקום, רוטב עגבניות, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצק פיצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה לקינוח בגריל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו בייגלה פיצה, בייגלה פירות פיצה, ו פיצה קרום בייגלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.