קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

ביצי זית שחורות וקארי של פביאן

ביצי זית שחורות וקארי של פביאן
הזית השחור של פביאן וביצים שטניות קארי הוא הר ד ' יצירה המגישה 12. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ואת כל 30 מתכון יש 60 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבקת קארי מדרס, מיונז, ביצים וזיתי קלמטן. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 11%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ביצי זית, ללכת ירוק (זית) ביצים שטניות, ו ביצי זית ועשבי תיבול.

הוראות

1
מניחים ביצים בסיר; מכסים במים. מביאים לרתיחה, להסיר מהחום, ולתת ביצים לעמוד במים חמים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוציאים ביצים ממים חמים, מצננים מתחת למים זורמים קרים וקולפים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
3
חותכים כל ביצה לשניים לאורכה; מניחים חלמונים בקערה. מועכים חלמונים במזלג; מערבבים פנימה מיונז, זיתים, חרדל, מיץ לימון, אבקת קארי, אבקת בצל, חומץ ושום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
אבקת בצלאבקת בצל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
חלמון ביצהחלמון ביצה
חרדלחרדל
חומץחומץ
שוםשום
זיתיםזיתים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים חלבונים חתוכים בצד כלפי מעלה על מגש הגשה. כפית תערובת חלמון לתוך חצאי ביצה לבן.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.