קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

בצל מקורמל עם טימין

בצל מקורמל עם טימין
בצל מקורמל עם טימין נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני ומספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 61 קלוריות. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו בצל, טימין, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: בצל מקורמל עם טימין, בצל מקורמל עם מתכון טימין, ו עדשים צרפתיות עם שורשים קלויים, בצל מקורמל ותימין.

הוראות

1
מחממים את החמאה ואת שמן הזית בסיר או במחבת כבדים המוגדרים בחום בינוני-גבוה. לקלף ולפרוס את הבצלים לתוך סיבובים בעוד החמאה נמסה ולהוסיף אותם לסיר. לזרוק את הבצל ואת העונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם. הפעל את החום עד בינוני ולא לכסות את הסיר. אתה רוצה שהחמודים האלה יהיו חומים! מערבבים מדי פעם, במשך כ 10 עד 15 דקות, ולאחר מכן להפוך את החום בינוני נמוך. המשך ערבוב (לעבור מרית או כף עץ כדי לגרד את חתיכות משחימים) עד הבצלים משחימים ורך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את עלי הקורנית, לזרוק ולהסיר מהחום. אלה ישמרו במשך 5 ימים בקערה מכוסה במקרר. השתמש שאריות עם ביצים, על גבי סלט, או ישר מהקערה עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך